Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, které jsou výstupem analýzy. Zvolená problematika je řešena pomocí několika nástrojů a metod. V práci je provedena vybraná data miningová metoda analýzy nákupního košíku, která je aplikována do reálného provozu internetového obchodu. Přínosy jednotlivých návrhů jsou na závěr ekonomicky zhodnoceny.
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix v české společnosti působící v oblasti webové analytiky a také na jeho návrh pro B2B trh v Anglii. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, mezinárodního marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu mikro a makro prostředí, analýzu marketingového a komunikačního mixu společnosti. Poslední část je věnována návrhům komunikačního mixu společnosti pro B2B trh v Anglii. Tyto návrhy by měli vést k oslovení nových zákazníků a možnému získání nových zákazníku z již zmiňovaného trhu.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Monitorování návštěvníků webových stránek
Jelič, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá webovou analytikou, jejími pojmy, principy, souvisejícími problémy a jejich řešením. Je zde zevrubně popsáno několik existujících nástrojů pro webovou analytiku. Těžištěm práce je návrh a implementace nového nástroje, který umožňuje monitorovat provoz na webových stránkách a vyhodnocovat údaje za účelem řízení internetových projektů. V rámci práce jsou prezentovány výsledky testování nástroje v reálném provozu a jejich srovnání s existujícími nástroji, od kterých se nový nástroj v některých vlastnostech odlišuje. Práce pojednává též o výhodách použití dokumentově orientované databáze MongoDB pro účely monitorování návštěvnosti webových stránek.
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Website Optimization Proposal for the Organization Based on Google Analytics
Sydorenko, Polina ; Matečná, Mária (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The Master's thesis focuses on proposing the configuration of a Google Analytics 4 tool for a digital company in Brno. The thesis is divided into three main parts. The first part explores the theoretical foundations of web analytics and its tools. The second part involves analyzing the current state of the company's website analytics tools configuration and conducting a thorough analysis of the website's performance. Finally, the third part presents a proposed solution derived from the analysis of the current state and company’s requirements the application of theoretical concepts discussed throughout the thesis.
Výběr a implementace analytického nástroje pro elektronický obchod
Coufal, Daniel ; Koch, Miloš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na výběr a implementaci analytického nástroje za účelem měření konkrétních událostí dle vytvořeného návrhu nové analytické strategie, uskutečněnou v rámci vybraného elektronického obchodu. Teoretická část představuje principy a jednotlivé pojmy, které jsou základním stavebním kamenem v dalších částech práce. Analytická část představuje zhodnocení současného stavu, návrh nové analytické strategie a nástroje potřebné k její implementaci. Návrhová část popisuje implementaci této strategie.
Vliv webové analytiky na novinářskou práci
Jílková, Veronika ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Na poli online zpravodajství už mezi sebou nesoupeří jednotlivé tituly, ale jednotlivé zprávy. Média se proto snaží získat pozornost publika znalostí jeho chování, preferencí nebo zájmů, na které potom reagují vytvářeným a upravovaným obsahem. Publikum poskytuje webovým médiím své informace a zpětnou vazbu mnoha způsoby a pozice novináře v online médiích proto nově vyžaduje i zkušenosti s webovou analytikou. Jak přesně práce novinářů s webovou analytikou vypadá, jakým způsobem ovlivnila tradiční redakční rutiny nebo jak využití webové analytiky vnímají sami novináři popisuje tato diplomová práce. Pro zasazení tématu do kontextu se úvodní část věnuje definici základních pojmů žurnalistiky a zpravodajství. Následuje seznámení s teorií gatekeepingu, která tvoří rámec výzkumu a pomáhá definovat výzkumné otázky. Další část textu je zaměřena na změnu, kterou s sebou internet a jiné technologie doposud přinesly a jaký dopad měly na podobu online zpravodajství i novinářské práce. Samozřejmou součástí teorie je také úvod do tématu redakční, potažmo webové, analytiky. Praktická část na základě získaných informací rozebírá, kdo je v redakcích za webovou analytiku odpovědný a jak často webovou analytiku redakce využívají. Uvedeny jsou rovněž důvody využití webové analytiky v redakcích. Závěrečná část popisuje,...
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix v české společnosti působící v oblasti webové analytiky a také na jeho návrh pro B2B trh v Anglii. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, mezinárodního marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu mikro a makro prostředí, analýzu marketingového a komunikačního mixu společnosti. Poslední část je věnována návrhům komunikačního mixu společnosti pro B2B trh v Anglii. Tyto návrhy by měli vést k oslovení nových zákazníků a možnému získání nových zákazníku z již zmiňovaného trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.